درآمد بالا از فروش ورق گالوانیزه ارومیه

ورق هایی با جنس فولاد و آهن دارای کاربردهای فراوان در زمینه های صنعتی و ساختمان سازی دارند، اما ممکن است به دلیل وجود رطوبت در دراز مدت برروی آن ها زنگ زدگی ایجاد شود و با گذر زمان دچار تضعیف و فروریختگی شوند به همین دلیل کارشناسان طی مطالعات به نتیجه ای رسیده و راه حل موثری را برای حل این مشکل معرفی کردند آنها با استفاده از از یک لایه روی و رق ها را پوشانده تا در برابر زنگ زدگی در مقابل رطوبت مقاوم شده و محفوظ بمانند. در کارخانه ها معمولاً ورق گالوانیزه ارومیه بابهترین روش وکیفیت تولید و برای مصارف گوناگون عرضه می شودتا نیاز مصرف کننده گان در همه زمینه های تولیدی خود تامین شود‌.درآمد بالا از فروش ورق گالوانیزه ارومیه

جنس تشکیل دهنده ورق گالوانیزه

جنس تشکیل دهنده ورق گالوانیزه تولید ورق گالوانیزه طی چند مرحله صورت می گیرد. در مرحله اول سطح ورق ها چربی زدایی اسید شویی شستشو و پیش گرمایش شود .در مرحله دوم ورق های در حوضچه های داغ ودر دمای مشخص و طی مدت زمان مشخص و لا زم برای قطعه ای که قرار است تولید شود غوطه ور می شوندو لایه های آلیاژی تشکیل شده و قطعه در پایان سرد می شود در مرحله آخر برداشتن روی ازسطح قطعات معیوب ،خنثی کردن اسید باقیمانده ،بازیابی اسید مصرف شده می باشد. بیش از ۸۰ درصد خطوط کارخانه های گالوانیزه از همین روش استفاده می کنم مابقی خطوط تولید از فرایند الکتریکی برای تولید ورق های گالوانیزه استفاده می کنند.اشکال گوناگون از ورق ها برای مصارف مختلف تولید می شود برای مثال ورق ذوزنقه که از پرکاربردترین نوع فرمینگ ورق هامی باشد که طبق سفارش مشتری در ابعاد وضخامت متفاوت برای مصارفی همچون شیروانی ویلاها،سوله های صنعتی وورزشی و…دارد واز ویژگی های آن می توان به وزن سبک ،ایمنی بالا،مقاومت دربرابر رطوبت ونصب آسان وقیمت ارزان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :  حراج باور نکردنی ورق پانچ نازک در سال

کارخانه تولید ورق گالوانیزه ارومیه

کارخانه تولید ورق گالوانیزه ارومیه ورق های گالوانیزه به طور کلی کاربرد زیادی در صنایع مانند صنعت خودروسازی ،صنایع الکتریکی و بخصوص صنعت کشاورزی و مواردی‌ مانند ساخت سینی کابل شیروانی منازل، کانال کولرها، لوله فولادی برق و لوله های بخاری دارد . با توجه به کاربرد فراوان این محصول در زمینه هاي گوناگون وصنایع مختلف تولید برای مصارف داخلی و حتی صادرات این محصول پرسود بوده ومی تواند باعث رونق چرخه اقتصادی کشور شود .کارخانه تولید ورق گالوانیزه ارومیه با تولید به بهترین روش ،استفاده از مواداولیه مرغوب ،تنوع فراوان محصولات نیاز مصرف کننده درداخل کشور را تامین‌ کرده است . مشاوران دراین زمینه درخدمت مشتریان محترم هستند تا سفارش دهنده‌ی محترم بهترین انتخاب رابرای تولید وتکمیل سفارش مدنظر خود را داشته باشند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما