حراج ورق پانچ الومینیوم به قیمت کارخانه

عملیات پانچ درواقع فرآیند شکل دهی به فلزات است که طی اين فرایند بااستفاده از پرس پانچ، به پانچ نیرو وارد می شود تا وارد ورق فلزی شده وبابرش قطعه فلزی یک حفره درآن ایجاد کند یا شکلی به آن‌ بدهد که در گذشته این کار توسط کارگران به صورت‌ دستی و بدون دستگاه انجام می شد و برای ساخت ورق پانچ الومینیوم از ورق هایی از جنس آلومینیوم ،گالوانیزه و استیل و آلیاژهای متفاوتی استفاده می شود که با پیشرفت صنعت و تکنولوژی وبا تولید دستگاه های مختلف پانچ ورق های آلومینیومی بسیار کارآمد بوده و و بادقت وکیفیت بهتری انجام می شود ، حتی می توان ورق آلومینیومی رنگی را هم به عنوان متریال با کاربرد فراوان درزمینه های مختلفي تولید و عرضه کرد. ورق های آلومینیومی در اشکال گوناگون هندسی با ضخامت متفاوت طبق سفارش مشتری و متناسب با موارد استفاده تولید می شود.

حراج ورق پانچ الومینیوم به قیمت کارخانه

آشنایی با مقاومت انوع ورق الومینیوم

آشنایی با مقاومت انوع ورق الومینیوم ورقهای پانچ با اجناس مختلف مانند آلومینیوم، آهن و استیل و گالوانیزه تهیه می‌شود .اما شکل پذیری بسیار مناسب، وزن سبک ،مقاومت بسیار زیاد در برابر دمای بالا حرارت و اشعه نور خورشید، زنگ زدگی و صرفه جویی در وزن رامی توان از ویژگی های منحصر به فرد و ورق های آلومینیومی بیان کرد، از این رو ورق های آلومینیومی برای خدمات پانچ بسیار ایده آل و مناسب می باشد از نظر فیزیکی ،شیمیایی و مکانیکی کیفیت مشابه فولاد و مس را دارد ‌.وزن الومینیوم یک سوم وزن فولاد است اما مقاومت بیشتری نسبت به فولاد دارد همچنین در اجرای طرح های پیچیده و هندسی استفاده از خدمات پانچ بر روی ورق های آلومینیومی نسبت به سایر خدمات مانند سی ان سی بسیار مقرون به صرفه و مناسب تر است . از ورق های آلومینیومی به عنوان عایق بر کف وسایل نقلیه ، تایل آلومینیومی دفاتر اداری، اتاق آسانسور سقف های کاذب وهمچنین به دلیل استحکام و دوام بالا در استفاده به عنوان راه پله کفپوش و بالابرها گزینه بسیار مناسبی هستند.

بیشتر بخوانید :  بازار خرید ورق پانچ مربع با تخفیف بالا

مرجع پخش ورق پانچ الومینیوم

مرجع پخش ورق پانچ الومینیوم ورق پانچ آلومینیوم در ابعاد مختلف مانند 1.5میل ، 1.2 و… باتوجه به اندازه و ضخامت مورد نیاز و سفارش مشتری محترم قابل عرضه می باشد .قیمت ورق های پانچ آلومینیومی به عواملی مانند ابعاد و ضخامت و ورق استفاده شده بستگی دارد‌ .

فروش و عرضه با طرح های مختلف ورق های پانچ آلومینیوم در شهرهایی مانند تبریز صورت می گیرد .

یکی از مزیت های دیگر ورق پانچ آلومینیوم مقاومت بالا در برابر خوردگی و توان تجمل فضای مرطوب است. دیگر مثل ورق پانچ آهن نیاز به استعلام قیمت رنگ اپوکسی پلی آمید و قیمت ضد زنگ زینک ریچ اپوکسی به عنوان آستر آن نخواهید داشت.

محصولات تولید شده داخلی با کیفیت بالا ،قیمت مناسب و دارای استاندارد معتبر بین المللی می باشد که علاوه بر استفاده در داخل کشور وبی نیاز کردن مصرف کنندگان داخلی، می توان به کشورهای همسایه هم صادر کرد تا باعث رونق اقتصادی کشور شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما