ورق آلومینیومی طلایی

مقدمه

ورق آلومینیومی طلایی از دسته ورق آلومینیوم های کامپوزیت است که به روش آنادایز صیقل خورده‌اند و به رنگ طلایی درآمده‌اند. کامپوزیت به معنای ترکیب شده است و در این نوع محصول اغلب ورق آلومینیوم با پلی اتیلن ترکیب می‌شود.

پیش از این ورق های کامپوزیت از تنوع کمتری برخوردار بودند و به همین دلیل صرفا در بدنه ساختمان می‌توانستد به کار روند، اما با گذر زمان و ورود دستگاه های پیشرفته به بازار، این تنوع افزایش یافت و سبب شد این متریال راه خود را به سمت بازار نمای ساختمان باز کند. در ادامه با این ورق پرکاربرد و زیبا بیشتر آشنا می‌شویم.

کاربردهای ورق آلومینیومی طلایی

یکی از کاربردهای این ورق که روزانه با آن چندین بار مواجه می‌شوید، تابلوهای راهنمایی و معرفی در ساختمان‌های بزرگ، مانند ساختمان پزشکان یا کانون وکلا است. از ویژگی‌‌های متمایز کننده این ورق، این است که به خاطر ساختار سبک و انعطاف پذیر خود، قابلیت چاپ دارد با دستگاه پرس را دارد و می‌تواند در ابعاد A4 تولید شود.

رنگ خاص و ظاهر دلربای ورق آلومینیومی طلایی سبب شده، به شمار طرفداران آن روز به روز افزوده شود و تقریبا در تمامی زمینه‌ها به کار رود. شاید برایتان جالب باشد بدانید برای ساخت گنبد طلایی تعداد زیادی از مساجد و امامزاده‌ها از همین محصول استفاده شده است، چراکه انعطاف پذیری بالایی دارد و با قیمت مناسب در دسترس است.

بیشتر بخوانید :  نمایندگی فروش ورق آلومینیوم مشهد

ویژگی‌های ورق آلومینیومی طلایی

ویژگی‌های ورق آلومینیومی طلایی

مقاومت این نوع ورق در برابر خوردگی و زنگ زدگی بسیار بالا است و این مقاومت به خاطر استفاده از روش آنادایز در مراحل تولید ورق آلومینیومی طلایی است. اشتعال پذیری این نوع ورق پایین بوده و در صورتی که در مواجهه با حریق قرار گیرد،

از آن گازهای سمی تولید نمی‌شود.

این امر سبب شده ورق آلومینیومی طلایی برای خریدارانی که بناست از این محصول در منازل مسکونی و اداری استفاده کنند، گزینه مناسبی باشد. این ورق در دو نوع براق و مات در بازار موجود است.

که نوع براق آن برای استفاده در دکوراسیون داخلی و یا همانطور که اشاره کردیم برای نمای ساختمان ها و گنبدها مناسب است و از نوع مات ورق آلومینیومی طلایی در تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود.

اگر به دنبال بازسازی نمای قدیمی ساختمان به دنبال یک متریال خوش قیمت و زیبا می‌گردید پیشنهاد ما به شما استفاده از این متریال است، چرا که به راحتی نصب می‌شود و به فراوانی در بازار آهن ایران موجود است.

 

قیمت ورق آلومینیومی طلایی

رول ورق آلومینیوم طلایی

باتوجه به تلاطم بازار ارز و به دنبال آن تغییرات قیمت کالاهای اساسی از جمله فلزات، نمی‌توان یک قیمت ثابت برای هیچ کدام از این محصولات ذکر کرد، اما اگر ویژگی های متمایز کننده ورق آلومینیومی طلایی سبب شده تا خواهان استفاده از آن در نمای ساختمان یا در دکوراسیون داخلی خانه خود باشید،

برای اطلاع از قیمت روز به وبسایت گروه های نمای مدرن شکوه سری بزنید. مشاورین این گروه صنعتی با داشتن چندین سال سابقه موثر در طراحی و اجرای نمای ساختمان‌های مختلف، شما را برای یافتن و خرید بهترین متریال یاری داده و بهترین نمایندگان را برای فروش ورق آلومینیومی طلایی را به شما معرفی می‌کنند.

بیشتر بخوانید :  ورق آلومینیوم شادولاین چیست
2

  1. من دنبال قیمت روز هستم این سایت ها بی جهت وقت آدم را میگیرند و همش حاشیه میرند که این حاشیه رفتنها فقط اعتماد را از بین میبرند

    • در تعداد زیادی از موارد قیمت ها اعلام می گردد و به دلیل نوسانات قیمت بازار تنها راه استفاده از تماس تلفنی است که بتوان قیمت لجظه ای را بدیت آورد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما