نمایندگی فروش اکسپندد متال اینترنتی

اکسپندد متال نوعی ورقه با جنس آلومینیوم، مس، فولاد، برنج و استیل در ضخامت های مختلف است که به تازگی برای نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، فروش اکسپندد متال اینترنتی و یا فروش حضوری توسط شرکت ها و نمایندگی ها شان روش های عرضه این ورق و نما به بازار داخلی و خارجی است.

نماي استرچ متال نماي اکسپندد متال

نماي استرچ متال نماي اکسپندد متال

در حال حاضر به دلیل مزایای خاص این نما مانند زیبایی خیره کننده در شب و روز، منحرف کننده آفتاب و کنترل آن و تهویه مناسب هوا استفاده از آن بین مردم و نماکاران بسیار چشمگیر و مورد استقبال قرار گرفته است.

فروش اکسپندد متال اینترنتی سبب حذف واسطه ها و کاهش قیمت برای خریدار می شود، مشتری در فروش اینترنتی با دیدن تصاویر ، مشخصات فنی و مقایسه قیمت ها می تواند خرید بهتری داشته باشد و به اصطلاح بازار وسیع تری برای انتخاب محصول دارد.

این نوع از ورق از انواع و اقسام فلز گالوانیزه، آلومینیومی و نورد سرد ساخته می‌شود. طرح و الگوی این نوع از  اکسپندد متال برپایه‌ی چشمه‌های لوزی یا الماسی به وجود می‌آید. ویژگی مثبت ایجاد چشمه‌های الماسی شکل، عبور آسان‌تر جریان هوا و بالا رفتن استحکام و دوام این توری در مقابل ضربه و فشار است.
این شکل از توری برای دفعه دوم براساس پرس نورد سرد مورد پردازش قرار می‌گیرد. از این توری تخت و صاف برای حصارکشی، برای استفاده در سیستم‌های تهویه هوا، سقف‌های صنعتی و… استفاده می‌شود و همچنین در اندازه‌های مختلف نیز قابل عرضه است.

سایت های نمایندگی فروش اینترنتی اکسپنددمتال

قیمت فروش اکسپندد متال اینترنتی به کیفیت اجرا ، جنس و نحوه برش ورق، ضخامت ورق و موارد استفاده در روی نمای شیشه ای و یا دیوار بستگی دارد.

شرکت های دارای سایت فروش اکسپندد متال اینترنتی قیمت های خود را بر حسب سنجش فروش محصول در بازار، نوع جنس اکسپندد متال عرضه شده و نحوه استفاده برای حصارکشی، نمای ساختمان و سقف کاذب اعلام می کنند و چگونگی ارائه خدمات پس از فروش خود و شرایط استفاده از گارانتی را برای مشتریان اینترنتی بیان می کنند تا افراد خرید بهتری داشته باشند.

سایت های نمایندگی فروش اینترنتی اکسپنددمتال

بسیاری از نمایندگی های شرکت های صاحب نام تولید اکسپندد متال در شهرهای مختلف امکان فروش اکسپندد متال اینترنتی را هم به مشتریان داده اند تا با صرفه جویی در وقت و هزینه، کالا را با قیمت مناسب و تخفیفات بیشتری در اختیار بگیرند و خریداری کنند.

فروش اکسپندد متال اینترنتی این امکان را به خریدار می دهد تا در مورد رنگ و طرح و ضخامت ورق به دلیل نقش محافظتی جستجوی دقیق تری داشته باشد و به بررسی شرایط و ویژگی های انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازد.

ضخامت ورق از میلی متر تا سانتی متر تولید می شود، طرح های مختلفی مانند ایجاد حفره های لوزی شکل و شش ضلعی بر روی ورق، امکان نورپردازی در شب از دیگر خصایص این ورق های نما است.

 

عوامل موثر در قیمت اکسپندد متال

قیمت  اکسپندد متال با توجه به عواملی چون وزن، جنس توری، قطر آن تعیین می‌شود. به طور مثال به هر میزان که جنس توری کیفیت خوبی داشته باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. همچنین اگر توری از ضخامت و قطر مناسبی برخوردار باشد، به طبع مقاومت بیشتری هم خواهد داشت و به همان نسبت قیمت آن بالاتر خواهد بود. نکته‌ی مهم این است که با توجه به نوسانات بازار، قیمت روز توری اکسپندد متال دائما در حال تغییر است.

در بازار خرید و فروش، توری های اکسپندد متال به قیمت های مختلفی عرضه می شود.

عوامل مختلفی در قیمت توری کششی تاثیر دارد.

مهم ترین عامل موثر در قیمت آن ها جنس توری می باشد. انواع متریال های آهن و آلومینیوم در تولید استفاده می شود که با توجه به قیمت روز متریال های پایه قیمت اکسپندد متال هم تغییر می کند. به طور معمول آلومینیوم قیمت بسیار بیشتری از آهن دارد و همین موضوع بر قیمت نهایی تاثیر گذار خواهد بود.

بدیهی است هرچه کیفیت توری کششی بهتر باشد، مقاومت توری بیش تر و همچنین قیمت آن بالاتر خواهد بود. علاوه بر جنس توری، ضخامت و نوع مفتول نیز در قیمت آن تاثیرگذار است. زیرا هر چه ضخامت بیش تر باشد، مقاومت آن نیز بیش تر خواهد بود و در نتیجه قیمت محصول نیز بیش تر می شود.

همچنین هر چه ضخامت ورق اولیه بیشتر باشد میزان مصرف متریال در واحد سطح بیشتر بوده و قیمت نهایی را افزایش خواهد داد.

از به صرفه ترین ضخامت های مورد استفاده توری لوزی می توان به دو میل ، سه میل و چهار میلیمتر اشاره کرد که تاثیر زیادی بر روی قیمت نهایی خواهد داشت.قیمت اکسپندد متال به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. نمای اکسپندد متال که از آن با عنوان نمای استرچ متال هم شناخته می شود یکی از مقاوم ترین انواع نما شناخته می شود. این نما به وسیله ورق اکسپندد متال ساخته می شود.

مهمترین عنصر که در ساخت این نما استفاده می شود ورق استرچ متال است. بنابراین قیمت ورق استرچ متال تاثیر زیادی بر روی قیمت تمام شده در این نما دارد. برای تعیین قیمت استرچ متال باید به فاکتورهای نظیر چشمه، پایه و ضخامت این ورق ها توجه کرد. معمولا ورق استرج متال را براساس متر مربع قیمت گذاری می کنند. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این ورق ها وزن آن ها می باشد. این پنل ها براساس نیاز مشتریان از فلزات مختلفی ساخته می شوند.

ویژگی های نماهای اکسپندد

نمای اکسپندد متال از ویژگی های خاصی برخوردار است. با استفاده از این نوع نما می توانید طرح های سه بعدی گرافیکی مختلف و به روز را برای ساختمان های مسکونی و تجاری اجرا کنید. نمای اکسپندد بسیار مقرون به صرفه است و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. این نما از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است و در کنار آن دوام بسیار بالایی دارد. این نما احتیاج به تمیزکاری و نگهداری مداوم ندارد.
استفاده از نمای اکسپندد متال در عین اینکه از استحکام بالایی برخوردار است ایمنی ساختمان شما را نیز تضمین می کند. یکی دیگر از مهمترین ویژگی های نماهای اکسپندد این است که در شرایط آب و هوایی مختلف از مقاومت بسیار زیادی برخوردار می باشد. همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم این نما با استفاده از صفحات فلزی ساخته می شود که بر اساس روش خاصی تولید می شوند. این نوع نما از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. همانطور که گفتیم نمای مورد نظر با استفاده از فلزات مختلف ساخته می شوند که انتخاب این فلزات بستگی به شرایط و نوع آب و هوایی منطقه مورد نظرتان دارد. این متریال از شرایط نصب بسیار ساده ای برخوردار هستند و نسبت به ویژگی هایی که دارند از هزینه ی نسبتا پایینی برخوردار هستند.

نحوه تولید ورق اکسپندد متال

ورق اکسپندد متال در سایز های مختلف ریز تا درشت و متوسط تولید می گردد و در ضخامت های گوناگون از کمتر از یک میلیمتر به بالا هم قابل تولید می باشد.

در این ویدیو یکی از چشمه های پر کاربرد ورق اکسپندد متال در حال تولید می باشد که با ورق نازک و چشمه متوسط تولید می گردد. و پس از این مرحله ورق اکسپندد متال جهت رنگ آمیزی آماده می گردد.

 

45

  1. سلام ممنون قیمت اکسپندد متال به چه مواردی بستگی داره
    جنس توری هم در قیمت نهایی تاثیر داره ؟

    • سلام تشکر بابت نظری که داشتین
      در همین پست اطلاعات بیشتری درباره موارد مهمی که بر روی قیمت نهایی اکسپندد متال تاثیر داره ارائه خواهد شد

  2. سلام. قیمت اکسپندد متال اینترنتی با قیمت عمده فروشی چنده؟ چقدر زمان می‌بره؟

  3. سلام و وقت به خیر. قیمت اکسپندد متال توری لوزی با برش سی ان سی چنده؟ چند مدل و اندازه دارید؟ برای نمای ساختمانی میخواستم. با تشکر.

  4. سلام خرید اینترنتی اکسپندد متال را از مجموعه شما هفته پیش انجام دادم ممنون برای سقف کاذب استرچ متال با ترکیب با فریم چوبی کار نهایی زیبا شد.

  5. سلام در فروش اینترنتی اکسپندد متال هزینه ارسال برای شهرستان ها به چه نحوی است؟ هزینه حمل اکسپندد متال به چه شکلی باید پرداخت شود؟ ارسال اکسپندد متال به شکل شیت برگ هست و یا رول هم ارسال می کنید؟

    • سلام بله ارسال برای شهرستان هم هست هزینه باربری برای شهرستان بر عهده مشتری محترم است و به صورت رول هم عرضه می گردد.

        • با توجه به نوسانات قیمت ورق اهن می توانید با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید و از قیمت لحظه ای اطلاع پیدا نمایید

  6. سلام
    آیا عوامل موثر بر قیمت توری لوزی اکسپندد که توضیح دادین مثلا اگر ضخامت دو میل باشد نسبت به ضخامت یک میل توری لوزی اکسپندد متال چه قدر تفاوت قیمت خواهد داشت؟

    • سلام ضخامت دو میل قیمت بیشتری نسبت به ضخامت یک میل دارد و هزینه های بیشتری دار و این هم به خاطر وزن بیشتر آن است.

    • سلام اکسپندد متال به صورت خالجوش بر روی قوطی کشی زیرسازی و یا به همراه فریم کاری و قاب سازی با نبشی سه و چهار قابلیت نصب دارد که می توانید با کارشناسان فنی ترنج تماس بگیرید جهت دریافت اطلاعات بیشتر جهت نصب توری اکسپندد متال

    • سلام قیمت اکسپندد متال با توجه به ضخامت و نوع چشمه های آن تفاوت دارد . و هرچه قدر چشمه ها و ضخامت بیشتر باشد هزینه های متفاوتی دارد.

  7. سقف کاذب استرچ متال با چشمه های ریز طرفداران زیادی دارد معمولا چشمه ۳۲ میلیمتر تا ۵۰ میلیمتر مناسبه

  8. من خودم از اکسپندد متال اینترنتی ترنج خرید کردم خیلی سریع فرستادن فقط برای صدور پیش فاکتور کمی تاخیر داشتن باید هی بهشون زنگ بزنید

    • سلام بابت تاخیر در صدور پیش فاکتور عرض پوزش دارد و این به خاطر حجم بالای سفارشات بوده که با برنامه ریزی که در مجموعه ترنج در حال انجام است این مورد حل خواهد شد

    • سلام بله ارسال شیت برگ توری اکسپنددمتال به شهر های اصفهان مشهد و تبریز و اهواز هم داریم .

  9. قیمت اکسپندد متال ترنج را سفارش دادم هم رول شش متری دارند هم شیت برگ توری لوزی خیالتان راحت خرید کنید ارسال توری لوزی شان هم سریع است

    • سلام طرح های پانچ متال عموما دایره شکل و مربع شکل هستند و طرح های اکسپندد متال معمولا لوزی شکل هستند.

    • بله اکسپندد متال یکی از بهترین مصالح پوششی تاسیسات و بخش هایی در نما که مزاحمت بصری ایجاد می نمایند ، می باشد.

      • اکسپندد متال با ارتفاع دو متر نصب کنیم به نظرم خیلی خوبه از نظر ارتفاعی هم جلوی دید پشت بام همسایه را میگیره فقط فشار باد روی پشت بام به این ورق فشار وارد نمیکنه ؟

        • فشار باد و یا سایر بار های وارده جانبی به این نموع ورق کاملا محاسبه می شود ولی در کل چون ورق متخلخل است و سد محکمی برای باد ایجاد نمی کند و باد از آن عبور می کند فشار منفی کمتری ایجاد می نماید.

  10. قیمت اکسپنددمتال رو نسبت به دیگر ورق های فلزی که در معماری داخلی و نمای ساختمان استفاده می شودٰ را چطور می توانیم ارزیابی کنیم؟
    برای پوشاندن بخشی از فضاهای داخل ساختمان ناچار به استفاده از یکی از این متریال ها هستیم
    سپاس مهندس از راهنمایی های بی دریغ شما که همیشه پاسخگوی سوالات ما در این زمینه بوده است

  11. ضخامت ورق از میلی متر تا سانتی متر تولید می شود، طرح های مختلفی مانند ایجاد حفره های لوزی شکل و شش ضلعی بر روی ورق، امکان نورپردازی در شب از دیگر خصایص این ورق های نما است ، پس ما میتوانیم هر ضخامت با هر شکل هندسی رو در این کار داشته باشیم؟

    • ضخامت ورق متنوع را می توان انتخاب نمود ولی در عین حال به وزن ورق مورد نظر را نیز باید در نظر داشت در صورت سنگین شدن ورق نصب ان ها با دشواری هایی مواجه می شود.

        • البته وزن پانل های بزرگ را هم با تجهیزات پیشرفته می توان بر روی نمای ساختمان نصب کرد ولی جهت بهینه بودن نصب حداکثر 50 تا 60 کیلو در هر مترمربع بیشتر نباشد نصب بهینه تری خواهد داشت.

      • وزن ورق ها که انتخاب می کنیم چه قدر باشد برای نصب مفید است ؟بعد کدام ورق با کدام چشمه وزن مورد نظر ب ای نصب روی نمای ساختمان را دارند ؟

        • بله ابعاد یک در دو مناسب است و چشمه هاس چهار سانتی تا بیست سانتی بسته به سلیقه طراح روی نما نصب می شوند

  12. دو اون ویدیو اول که دارن محوطه را با اکسپنددمتال میپوشونن چشمه چند هست و ضخامت و پهنای پایه چند است ؟
    اکسپنددمتال کیلویی فروش دارین ؟

    • چشمه های ورق اکسپندد متال که در فیلم ویدیو که در این پست اپلود شده است و در حال نمایش است 6 سانت می باشد و ضخامت ان دو میلیمتر است.

  13. ورق اکسپندد متال در سایز های مختلف ریز تا درشت و متوسط تولید می گردد و در ضخامت های گوناگون از کمتر از یک میلیمتر به بالا هم قابل تولید می باشد
    سایز های ریز تا درشت و متوسط اکسپندد متال چه اندازه هایی موجود دارین ؟

    • سلام بنا بر میزان سفارش قابلیت تولید ورق اکسپنددمتال از ضخامت های کمتر از یک میلیمتر به بالا نیز وجود دارد.

  14. نمای اکسپندد متال از ویژگی های خاصی برخوردار است. با استفاده از این نوع نما می توانید طرح های سه بعدی گرافیکی مختلف و به روز را برای ساختمان های مسکونی و تجاری اجرا کنید…طرح های سه بعدی رنگی را هم میشه کار کرد ؟

    • بله رنگبندی و رنگ آمیزی پانل ها هم در کوره رنگ الکترواستاتیک و هم هوا خشک انجام می گردد.

  15. حال حاضر به دلیل مزایای خاص این نما مانند زیبایی خیره کننده در شب و روز، منحرف کننده آفتاب و کنترل آن و تهویه مناسب هوا استفاده از آن بین مردم و نماکاران بسیار چشمگیر و مورد استقبال قرار گرفته است…در پروژه ای در کرج نزدیک چهارراه طالقانی از همین نما و ورق اکسپندد متال با زنگ سفید و مدول بندی یک در دو استفاده شده و بسیار خاص و زیبا از کار درامده در بین سایر ساختمان های اداری اطراف

  16. سلام توری اکسپندد متال قالب ۱۷۰ گالوانیزه ضخامت نیم میلیمتر یک تن میخوام موجود دارین ؟چطور سفارش بدیم ؟

  17. اکسپندد متال برای ساخت محصولات دکوراسیون و همچنین حفاظ های جداکننده داخل حیاط کافی شاپ را نیز با همین اکسپندد متال مشکی با شاسی قوطی کشی اجرا کردیم و با کمک نورپردازی فضای جذابی به وجود امد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.