قیمت اجرای نمای ورق سی ان سی فلزی چگونه است؟

نمای سی ان سی جزء نماهای فلزی جدید ساختمان ها است که به تازگی توسط طراحان و مهندسان به مردم و معماران پیشنهاد می شود، قیمت اجرای نمای سی ان سی -cnc بسته به جنس فلز، طرح، مقاومت و نحوه استفاده توسط بازار و میزان سفارش و استقبال مردم تعیین می شود.

ساخت و تولید و اجرای نمای سی ان سی cnc

ساخت و تولید و اجرای نمای سی ان سی cnc

 

فلز های استفاده شده در نماهای ساختمانی جدید متنوع و از آلومینیوم، آهن مس برنج، استیل و … می باشد که با استفاده از دستگاه های برش سی ان سی، پرس، لیز و تیغه ای طرح های مختلفی بر روی آنها زده می شود که همگی اینها بر روی  قیمت اجرای نمای سی ان سی تاثیر گذار است.

ویژگی های نمای cnc

همانطور که می دانید نما سی ان سی امروز به عنوان یکی از زیباترین و مدرن ترین شکل نما شناخته می شود. سی ان سی نما معمولا با استفاده از ورق های آلومینیومی ساخته می شود. نمای سی ان سی با ایجاد برش هایی بر روی ورق های سی ان سی به شکل کاملا مکانیزه و با استفاده از دستگاه های سی ان سی انجام می گیرد. ورق سی ان سی آهن را با استفاده از دستگاه های پیشرفته برش می دهند این نوع نما به عنوان یکی از انواع نماهای بادوام و با کارایی بالا شناخته می شود.
طرح cnc ورق فلزی همانطور که قبلا اشاره کردیم بسیار متنوع است. برای مشاهده این طرح ها می توانید از دانلود رایگان طرح های آماده cnc استفاده کنید. ورق cnc این قابلیت را دارد که معماران بتوانند طرح ها و برش های پیچیده را اجرا کنند. نمای فلزی مدرن یا سی ان سی فلز را معمولا به دلیل انعطاف پذیری، دوام و هزینه ی مناسب استفاده می کنند. cnc نمای ساختمان تنها منحصر به ورق نما فلزی نمی باشد. می توانید برای ایجاد یک نمای داخلی مدرن از ورق cnc چوب نیز استفاده کنید. قیمت ورق cnc چوبی با ورق سی انسی فلزی متفاوت است که این به کیفیت هر نوع ورق بستگی دارد. طرح cnc مدرن به دلیل زیبایی خاصی که دارد بسیار مورد توجه معماران قرار گرفته است. سی ان سی باری نه تنها برای اجرای نمای بیرونی که برای ایجاد تابلوهای تبلیغاتی هم به کار می رود. سی ان سی ورق را باید بر اساس نیاز های ساختمان انتخاب کنید.

بررسی قیمت ورق سی ان سی

قیمت ورق سی ان سی به چه مواردی بستگی دارد؟ اولین گزینه ای که بر روی قیمت ورق سی انسی تاثیر می گذارد جنس این نوع ورق می باشد. دومین پارامتر مهم طرح ورق سی ان سی است. طرح های cnc روی فلز بسیار متنوع است و هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. ورق سی ان سی را معمولا برای نمای ساختمان به کار می برند. عوامل متعدد دیگری مانند برند بر روی قیمت ورق cnc نما تاثیر زیادی می گذارد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت نمای سی ان سی

عوامل تاثیر گذار در قیمت نمای سی ان سی

کیفیت فلز انتخاب شده، دقت و تمیزی نقش زده شده بر روی فلز، ضخامت و نوع و مکان استفاده از این نما و ورق و سرعت تحویل سفارش می تواند سبب قیمت گذاری مختلف شود و قیمت اجرای نمای سی ان سی را تغییر دهد.

نام شرکت ارائه دهنده، برند کار، خدمات پس از فروش و نحوه ارائه گارانتی هم از دیگر خصوصیات رقابتی شاخص شرکت ها در قیمت  اجرای نمای سی ان سی در کشور می باشد.

با توجه به گسترده بودن این کار در کشور شرکت های مختلفی در اجرای این نمای نو ظهور فعال هستند که با کاهش و افزایش قیمت اجرای نمای سی ان سی سعی می کنند از رقبا پیشی بگیرند.

در این بین باید قبل از اهمیت به قیمت اجرای نمای سی ان سی به کیفیت ورق استفاده شده و اجرای منظم و دقیق کار و درزگیری های مناسب توسط نماکاران توجه کنیم تا استحکام سازه خیلی زود از بین نرود.

عوامل تاثیر گذار در قیمت نمای سی ان سی

در واقع به علت صنعتی بودن این نوع نمای ورقه ای ساختمانی، پشتیبانی از آن بعد از نصب بسیار مهم است و شرکت های ارائه دهنده باید با مشتری مداری پشتیبانی تلفنی و حضوری سازه را انجام دهند که همه اینها بر قیمت اجرای نمای سی ان سی برای خریدار تاثیر می گذارد.

قابل ذکر است که اشکال مختلف و دقیق نمای سی ان سی، سرعت ما بین سفارش تا تحویل سازه، ساخت سازه در کارگاه و انتقال به محل نصب و امکان حکاکی های مدنظر خریدار  نیز سبب بالا و پایین شدن قیمت اجرای نمای سی ان سی می شود.

به غیر از عوامل تاثیر گذار در قیمت نمای سی ان سی که شامل خرید ورق آهن و هزینه های طراحی و برش و سی ان سی لیزر و هزین های حمل و نقل و سایر هزینه های لجستیکی می گردد ، می توان به بر آورد هزینه های پوششی ورق سی ان سی که شامل پوشش های رنگ محافظتی مانند رنگ پودری الکترواستاتیک و دریافت قیمت رنگ پلی اورتان و ضد زنگ اپوکسی نیز اشاره نمود.

دانلود رایگان نمونه طرح ورق سی ان سی فلزی

در این بخش نمونه طرح ورق سی ان سی فلزی بر روی این گزینه می توانید کلیک کنید تا دانلود شود  لازم به ذکر است این طرح ها به مرور زمان تکمیل می گردد.

لینک دانلود طرح نمونه ورق سی ان سی شماره یک

لینک دانلود طرح نمونه ورق سی ان سی شماره دو

لینک دانلود طرح نمونه ورق سی ان سی شماره سه 

لینک دانلود طرح نمونه ورق سی ان سی شماره چهار

 

3

  1. شما در متن سایت اشاره کردید که کیفیت فلز انتخاب شده، دقت و تمیزی نقش زده شده بر روی فلز، ضخامت و نوع و مکان استفاده از این نما و ورق و سرعت تحویل سفارش می تواند سبب قیمت گذاری مختلف شود. پروژه ای را در مرحله طراحی داریم و موارد اشاره شده هنوز در آن مشخص نیست ، ولی یه قیمت حدودی می‌خواستیم. سپاسگزارم اگر که راهنمایی بفرمایید

  2. به علت صنعتی بودن این نوع نمای ورقه ای ساختمانی، پشتیبانی از آن بعد از نصب بسیار مهم است و شرکت های ارائه دهنده باید با مشتری مداری پشتیبانی تلفنی و حضوری سازه را انجام دهند که همه اینها بر قیمت اجرای نمای سی ان سی برای خریدار تاثیر می گذارد.ایا شرکت شما هم خدمات اجرا ی نمای فلزی را به عهده می‌گیرد یا خیر؟

    • بله شرکت محصولات فلزی ترنج با ارائه خدمات مهندسی نما و مشاوره ساخت پانل ها امکان دستیابی به گزیده ترین طرح نمای سی ان سی مخصوص نمای ساختمان را فراهم می اورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.