فروش ورق فلزی طرح دار cnc دکوراسیون و نما

امروزه معماران و آرشیتکت ها و طراحان پروژه های لاکچری تهران برای پوشش نما و ایجاد ساختار های دکوراتیو زیبا در دکوراسیون داخلی پروژه های خود از متریال جدیدی به نام ورق فلزی طرح cnc با رنگ های متنوع و ماندگار و طرح های سفارشی بهره می برند.

ورق سی ان سی برای چه مواردی استفاده می شود

طرح cnc ورق فلزی-نمای فلزی در صنعت ساختمان‌سازی برای زیباسازی نمای ساختمان، محافظت از ساختمان در برابر آسیب‌های بیرونی، ساخت پنجره‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. ورق فلزی cnc طرح نوعی ورق است که با به کارگیری دستگاه cnc برش داده می‌شود. این ورق‌ از شکل‌پذیری خوبی برخوردار است و می‌توان انواع طرح‌ها را بر روی آن‌ ایجاد کرد و در فضاهای مختلف ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری و… استفاده کرد.

انواع ورق های فلزی طرح دار

بنابراین، بیشترین کاربرد ورق فلز cnc در صنعت ساختمان‌سازی است. چون بر روی این ورق می‌توان طرح‌های دلخواه و مورد نظر را اجرا کرد و در بخش‌های داخلی و بیرونی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار داد. اجرای طرح‌های داخلی زیبا، کنترل کردن هوا، کم شدن سر و صدا، کنترل ورود گرما و نورآفتاب و… از جمله مزیت‌های استفاده از فلز cnc طرح است.

ورق آهنی طرح دار

ورق سی ان سی یا ورق فلزی طرح دار نوعی از ورق های فلزی طرح دار است که از طرح های متنوعی برخوردار است. بهترین نوع ورق سی ان سی ،ورق آهن طرح دار است که قابلیت اجرای پیچیده ترین و دشوارترین طرح ها را دارد. سی ان سی آهن در سال های اخیر و با پیشرفت تکنولوژی به شکل ورق فلزی طرح دار نما مورد استفاده قرار می گیرد. ورق cnc نما برای معماران و سازندگان ساختمان قابلیت های نوینی را به ارمغان آورده اند و دیگر مانند گذشته به عنوان مصالح غیر قابل انعطاف نیستند.

بیشتر بخوانید :  خدمات برش cnc فلزات جهت اجرا در نمای ساختمان

 برای ساخت اقسام در‌های ورودی ساختمان‌ و مجتمع‌ها
 برای ساخت حفاظ پنجره و تراس
 برای پارتیشن‌بندی فضاهای داخلی ساختمان‌های مسکونی، اداری و شرکت‌ها
 ساخت و تولید نرده‌ی راه پله‌ها و دکوراسیون‌ داخلی

فواید رنگ کاری ورق های طرح دار نما

فواید رنگ کاری ورق های طرح دار نما
فروش ورق سي ان سي طرح دار cnc

ورق های طرح دار نما به دلیل ویژگی ها منحصر به فردشان که شامل دکوراتیو بودن و سفارشی بودن می باشد ؛ امکانات گسترده ای به لحاظ رنگ بندی و تنوع رنگ آمیزی را به دست معماران و طراحان داده اند.

در سفارش های با متراژ بالا در ورق های طرح دار نما cnc شده می توان از سیستم های رنگ پودری الکترو استاتیک استفاده نمود و اگر حجم سفارش متراژ نمای مورد نظر دکوراتیو فلزی جهت تولید ورق های فلزی طرح دار نما می توان از سیستم های رنگ امیزی در کارگاه یا محل پروزه استفاده نمود.

ورق نما فلزی

در این سیستم ها از ضد زنگ به عنوان لایه اولیه  ( پرایمر ) بر روی ورق طرح دار فلزی نما  استفاده و بعد از آن از رنگ رویه مقاوم در برابر اشعه یو وی UV  و آفتاب استفاده می گردد.

فقط باید دقت گردد در صورتی از رنگ رویه پلی یورتان به عنوان لایه نهایی استفاده گردد که لایه اولیه آن یعنی همان ضد زنگ آن ، حتما ضد زنگ دو جزئی اپوکسی بوده باشد.

چرا که رزین های اپوکسی باعث ایجاد ترکیب های اصطلاحا به شکل سوخته شده بر روی ضد زنگ های روغنی می گردند و کیفیت های ظاهری کار اغلب ازبین می رود.

اگر در لایه اول پرایمر از ضد زنگ های روغنی استفده شده باشد می توان لایه نهایی رنگ ورق طرح دار فلزی CNC  نما را از رنگ های روغنی اتومبیلی استفاده نمود.

بیشتر بخوانید :  بهترین مرکز طراحی و اجرای انواع نمای فلزی

ورق فلزی طرح cnc

از دیگر مزیت‌های استفاده از طرح cnc ورق فلزی-نمای فلزی این است که در مقایسه با سایر نماها زمان کمتری را برای اجرا نیاز دارد. نصب آن بر روی نما راحت‌تر است و به علت وزن سبکی که دارد، حمل و نقل آن آسان است.
مزیت بعدی این است که ورق فلزی cnc طرح محدودیت رنگ ندارد و می‌توان آن را در رنگ‌های مختلف تولید کرد. همچنین می‌توان رنگ‌های آن را به رنگ مورد نظر تغییر داد. این فلز یکی از پر استفاده‌ترین مواد در طراحی و ساخت ساختمان محسوب می‌شود. همینطور به دلیل ظاهر زیبا و مدرنی که به ساختمان‌ها می‌بخشد به یکی از پرطرفدارترین مواد در ساختمان‌سازی تبدیل شده‌ است.
طرح cnc ورق فلزی-نمای فلزی همانند یک پوشش فلزی برای ساختمان‌ها عمل می‌کند. بنابراین از این ورق برای طرح‌ها و پروژه‌های گوناگون ساختمانی به خصوص طرح‌هایی که مراقبت از آن‌ها مهم است، استفاده می‌شود.

فروشنده ورق طرح دار نما سی ان سی لیزر

فروشنده ورق طرح دار نما سی ان سی لیزر
فروش ورق سي ان سي طرح دار cnc

ورق طرح دار نما سی ان سی لیزر به عنوان یکی از جیدید ترین انواع ورق های مورد استفاده در نمای دکوراتیو فلزی ،مورد توجه طراحان و معماران قرار گرفته است و فروشنده ورق طرح دار نما سی ان سی لیزر ، قابلیت تولید و ساخت این ورق ها را بر اساس سفارش طرح مشتری، در ابعاد گوناگون دارند. البته می بایستی میزان تخلخل پر و خالی طرح به دقت بررسی شود. تا از استحکام و مقاومت مکانیکی ورق کاسته نگردد.

فروشنده ورق طرح دار نما سی ان سی لیزر
فروش ورق سي ان سي طرح دار cnc

همچنین ابعاد استاندارد ورق های فلزی در بازار اهن آلات با عرض های 100 سانتی متر و 125 سانتی متر وجود دارد ؛ که اکثر مدول بندی ها نیز به جهت کاهش پرت و هزینه های بالاسری اگر بر روی این مدول بندی باشند مناسب تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید :  خرید پنل فلزی نما + استرچ متال نمای ساختمان (مستقیم از کارخانه)

قیمت ورق های طرح دار به چه مواردی بستگی دارد

قیمت ورق طرح دار فلزی همانطور که می دانید به عوامل مختلفی بستگی دارد. در واقع ورق آهنی طرح دار نوعی ورق می باشد که با کمک دستگاه های سی ان سی برش داده می شوند. یکی از مهمترین فاکتورهایی که بر روی قیمت ورق cnc تاثیر دارد جنس آن ها است از دیگر عوامل موثر در این زمینه می توانیم به طرح ورق سی ان سی اشاره کنیم.

طرح cnc ورق فلزی
ورق cnc را امروزه برای ساختن موارد بسیاری استفاده می شود. شما می توانید علاوه بر نما از ورق cnc آهن برای ساخت درب، پنجره، نرده و …. استفاده کنید. ورق طرح دار درب علاوه بر زیبایی از استقامت و پایداری بالایی نیز برخوردار است. استفاده از ورق طرح دار در نما و ساخت سازه های مختلف بسیار مقرون به صرفه می باشد.همانطور که می دانید طرح cnc ورق فلزی بسیار متنوع است و قدرت انتخاب بالایی را برای خریداران ایجاد کرده است. قیمت ورق فلزی طرح دار را می توانید از مراکز معتبر استعلام کنید سپس جهت خرید اقدام نمایید.
قیمت ورق سی انسی برای اهداف مختلف متفاوت است به عنوان مثال قیمت ورق درب حیاط با قیمت سی ان سی ورق مخصوص نما متفاوت می باشد. بنابراین لازم است که افراد پیش از خرید با مشاوران خبره در این زمینه مشورت کنند. ورق های سی ان سی را باید مطابق با نیاز خود خریداری کنید تا باعث تحمیل هزینه های اضافی نشود.

10

  1. اگر در لایه اول پرایمر از ضد زنگ های روغنی استفده شده باشد می توان لایه نهایی رنگ ورق طرح دار فلزی CNC نما را از رنگ های روغنی اتومبیلی استفاده نمود
    یعنی منظور اینه که روی روغنی اپوکسی نزنیم ؟

    • بله در صورت استفاده از ضد زنگ اپوکسی بر روی ان می توان رنگ روغنی اتومبیلی را بر روی آن استفاده نمود. ولی بر عکس آن قابل انجام نیست بر روی ضد زنگ روغنی نمی توان رنگ اپوکسی زد.

  2. همچنین ابعاد استاندارد ورق های فلزی در بازار اهن آلات با عرض های 100 سانتی متر و 125 سانتی متر وجود دارد ؛
    طبق این موضوع برای کمتر کردن پرت باید عرض پانل های نمای فلزی را در همین حدود بگیریم ؟

    • اگر تنها موضوع مورد نظر قیمت باشد کاهش پرت ورق اهمیت پیدا می کند و بهتر است که ابعاد مورد طراحی نزدیک به ابعاد استاندارد تولیدی کارخانه باشد.

  3. همچنین ابعاد استاندارد ورق های فلزی در بازار اهن آلات با عرض های 100 سانتی متر و 125 سانتی متر وجود دارد
    عرض ۱۰۰ سانت و ۱۲۵ سانت طول هرورق چند سانت است وزنش چه قدره؟

  4. در سایت آمده که ابعاد استاندارد ورق های فلزی در بازار اهن آلات با عرض های 100 سانتی متر و 125 سانتی متر وجود دارد ؛ که اکثر مدول بندی ها نیز به جهت کاهش پرت و هزینه های بالاسری اگر بر روی این مدول بندی باشند مناسب تر خواهد بود.طول ورقها چقدر می‌تونه باشه؟

  5. سلام پروژه در عسلویه داریم برای نمای ان از ورق cnc و سیمان سفید استفاده میشه طرح ورق ها را کجا ببینیم و برای رنگ امیزی چه پیشنهادی دارین برای اب و هوای عسلویه پشت ورق ها قاب هم باید جوشکاری بشه

    • سلام برای پروژه نمای ورق cnc در عسلویه با توجه به وضعیت آب و هوای منطقه و رطوبت شدید استفاده از آلومینیوم در اولویت می باشد ولی با تمهیدات رنگ های صنعتی پیشرفته می توان از ورق آهن هم استفاده نمود جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران فنی تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما