خرید استرچ متال درجه یک نما

خریداران به منظور خرید استرچ متال درجه یک نما باید قبل از اقدام به خرید با مهندسین و معماران و افراد کار آزموده مورد اعتماد در مورد نحوه خرید و انتخاب ورقی با جنس، ضخامت و ابعاد مناسب برای ساختمان خود مشاوره ای داشته باشند تا راه کارهای تخصصی و حرفه ای را دریافت کنند.

آشنایی با خرید استرچ متال درجه یک

آشنایی با خرید استرچ متال درجه یک

شرکت های مختلف داخلی و خارجی تولید استرچ متال یا اکسپنددمتال صفحات فلزی، با جنس های مختلف را طی مراحل متنوع تولید کششی و برشی قرار می دهند؛ تا ورقی مناسب با رنگ های مختلف و ضخامت های متنوع را به منظور استفاده های مختلف در دسترس مهندسان و معماران قرار دهند.

خرید استرچ متال درجه یک به نوع و مکان استفاده در حصار کشی، نمای ساختمان و سقف کاذب و انتخاب جنس استرچ متال، ابعاد و نحوه برش این ورق وابسته است.

مصالج به کار رفته در استرچ متال درجه یک

مصالج به کار رفته در استرچ متال درجه یک
سیستم های نصب استرچ متال مخصوص نما از جنس آلومینیوم

قابل ذکر است که این ورق با جنس آلومینیوم، مس، فولاد، برنج و استیل در بازار به خرید و فروش می رسد و خریداران با توجه به مورد استفاده خود در روی نمای شیشه ای و یا دیواری به انتخاب ضخامت ورق که از میلی متر تا سانتی متر است؛ به منظور داشتن خرید استرچ متال درجه یک می پردازند.

بیشتر بخوانید :  فروشندگان ورق اکسپنددمتال نما با کیفیت بالا در تهران

بررسی نمای استرچ متال و مزایای استفاده از آن

یکی از نماهای مدرنی که امروزه مخاطبان بسیار زیادی نیز دارد، نمای استرچ متال یا اکسپندد متال است. این نما جزء نمونه های دو پوسته مدرن است که در طراحی آن از چیدمان حفره های سه بعدی استفاده شده است. این نوع از نما دارای مزیت های بالایی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

مشخصات اصلی نمای استرچ متال

در نمای استرچ متال از صفحه های فلزی با جنس های متنوعی مثل آلومینیوم، آهن، استیل، برنج، مس و..استفاده شده است. طراحی انجام شده روی این ورق ها نیز به کمک دستگاه های سی ان سی صورت می گیرد. با تحت کشش قرار دادن طرح های ایجاد شده روی این ورق ها، حفره هایی سه بعدی روی آنها ایجاد می شود که باعث جذابیت بیشتر این نما شده است. کاربرد این نمای فلزی دارای مزیت های بسیاری است که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم کرد.

مزیت های کاربرد نماهای فلزی استرچ

کاربرد بالای انواع پنل های نمای استرچ متال به خاطر مزیت های بالایی است که در آن به کار رفته است. استرچ متال فروش قابل توجهی در سال های اخیر داشته و توانسته نظر بسیاری از فعالان در حوزه نما را به خود جلب کند.

• این پنل ها با انواع فلزات ساخته می شوند و معمولا به سبک بودن آنها توجه ویژه می شود که باعث کاربرد و نصب راحت نیز شده است.
• تنوع بالایی که در طرح و رنگ این نماها به کار رفته باعث شده تا سلیقه افراد مختلف پوشش داده شود.
• قیمت عرضه این ورق ها به دلیل تولید آن در داخل کشور کاملا به صرفه است.
• امکان نصب این نما روی نماهای شیشه ای و سایر مصالح دیگر وجود دارد. این قابلیت باعث شده تا از این ورق ها برای محافظت از نماهای شیشه ای و غیره استفاده شود.
• جریان مناسب هوا در ساختمان ها توسط چشمه های سه بعدی که روی این ورق ها طراحی می شود، امکان پذیر است.
• سرعت بالا در نصب و اجرای این ورق ها در پروژه های ساختمانی نیز یکی دیگر از مزیت های استفاده از این محصولات می باشد.

بیشتر بخوانید :  تولید توری اکسپندد متال بازار ساختمان و صنعت

روش های خرید استرچ متال مخصوص نمای ساختمان

روش های خرید استرچ متال مخصوص نمای ساختمان

روش های خرید استرچ متال درجه یک می تواند به صورت حضوری و با مراجعه به شرکت ها و نمایندگی های فروش شان و استفاده از خرید و فروش های اینترنتی و مقایسه قیمت ها و ارائه خدمات آنها صورت گیرد.

مشتریان در خرید استرچ متال درجه یک باید به شرکتی که با آن معامله می کنند و مقایسه قیمت هایش با شرکت های دیگر بپردازند، اگر چه با پیشرفت فضای مجازی در زمان کنونی خرید اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها و به اصطلاح بازار وسیع تر برای انتخاب محصول رواج بیشتری دارد.

زیبایی خیره کننده در شب و روز، آفتابگیر بودن ورق، قیمت پایین، تهویه مناسب هوا، رنج متنوع رنگ ها و طرح های مختلف این ورق ها سبب استقبال بسیار زیاد مردم در استفاده از این محصول شده است.

خرید استرچ متال درجه یک به طرح انتخاب شده، درجه حفاظتی آن، نحوه نصب، ارائه خدمات پس از فروش و شرایط استفاده از گارانتی بستگی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما