اجرای نما کرتین وال در ساختمان

معرفی انواع نما کرتین وال

اجراي نماي کرتين وال
اجراي نماي کرتين وال

جهت معرفی نمای کرتین وال شاید بهترین راه ، معرفی ساختمان های ارزشمندی است که امروزه در اکثر شهر های ایران و در اطرافمان در حال هم زیستی با آن ها هستیم. و خب البته که حواسمان به سطوح وسیع تمام شیشه ای در این ساختمان های تجاری اداری نیست.

سازه ای که این سطوح شیشه ای را با قوام کامل نگه داشته است ؛ اگر دقت بیشتری صورت گیرد ، یک سازه آلومینیومی است که همه وظیفه نگهداری این پانل های شیشه ای که هر یونیت از آن ها حداقل شصت تا هفتاد کیلو وزن دارند، را بر عهده این سازه آلومینیومی است .

و در ایران با نام نمای کرتین وال شناخته می شود. البته در کشورهای دیگر نمای کرتین وال فقط به سازه های نگهدارنده شیشه محدود نیست ، و متریال های دیگری از قبیل سرامیک ، ترموود را نیز با همین سازه های کرتین وال در ظاهر اصلی نمای ساختمان و در جبهه اصلی آن سرپا نگه می دارند.

پخش انواع نما کرتین وال

اجراي نماي کرتين وال
اجراي نماي کرتين وال

شاید از خود بپرسید حال که با کلیت نمای کرتین وال و مراتب شناسایی ان در ایران و سایر کشور ها ، تاحدی آشنایی پیدا شد، جهت تهیه این نوع از نما در تهران و شهرهای دیگر به کجا بایستی مراجعه نماییم.

از آن جا که اکثرا نمای کرتین وال تهیه آن وابستگی شدیدی به سیستم طراحی ، مدول بندی  و نحوه اجرای آن دارد. بهتر است که شرکت و یا مجموعه ای انتخاب شود که تهیه و اجرای نمای کرتین وال را همزمان انجام دهد.

بیشتر بخوانید :  بازار خرید ورق پانچ مربع با تخفیف بالا

حتی می توان به مراکز فروش آلومینیوم در هر شهری مراجعه نمود ، ولی در این مراکز پخش پروفیل آلومینیومی کرتین وال در این بازارها نسبت به اجرا و مدول بندی نمای کرتین وال چندان خدماتی وجود ندارد و صرفا فروش پروفیل ها صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما