آشنایی با قیمت اجرای نمای پانچ متال

نمای پانچ متال یکی از نماهای دو پوسته فلزی ساختمان های جدید می باشد که مورد استقبال مردم و معماران قرار گرفته است که امکان سایه اندازی را برای سطوح آفتاب گیر ساختمان ها ایجاد می کند، در همین راستا عواملی متعدد سبب افزلیش و کاهش قیمت اجرای نمای پانچ متال می شوند.

مزایای استفاده از پانچ متال

رنج قیمت پانچ متال و به خصوص نمای پانچ متال و مزیت های موجود در این محصول باعث شده تا شاهد استفاده گسترده این ورق های فلزی در نمای بسیاری از ساختمان ها باشیم. مزیت های بالای این نوع از ورق های فلزی تاثیر مستقیم روی استفاده گسترده آنها داشته است. از مهمترین این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.
• استقامت و مقاومت بالای این محصول به دلیل استفاده از مواد اولیه مقاوم مثل آهن، فولاد و انواع فلزات
• طراحی محصولاتی با وزن پایین که باعث کاربرد راحت آن و نصب روی سطوح مختلف می شود.
• نظافت و نگهداری آسان انواع نمونه های پانچ متال
• طراحی نمونه هایی که عایق صوتی هستند
• ایجاد زیبایی و جذابیت منحصر به فرد در نمای ساختمان ها
• پیشگیری از ورود یا تابش شدید نور

آشنایی با قیمت اجرای نمای پانچ متال

نمای پانچ متال طرح دار با شیت های بزرگ

ورق های استفاده شده برای این نما از جنس آلومینیوم، فولاد، کامپوزیت و فایبرسمنت است، نمای پانچ متال نیمه شفاف می باشد و قیمت اجرای نمای پانچ متال در صورت نصب بر روی قسمت های دیواری تا شیشه ای نمای ساختمان به دلیل نصب آسان تر بسیار ارزان تر محاسبه می شود.
ورق های نمای پانچ متال به راحتی طراحی شده و خم و پیکربندی می شود، این نما عنصر تزئینی بسیار سبکی است که در شرایط آب و هوایی سخت استحکام دارد.
نمای دو پوسته پانچ متال نمایی از پیش ساخته شده است و با برش توسط دستگاه های سی ان سی دایره های یکنواخت و ظریفی روی آن ایجاد می شود که البته بر روی قیمت اجرای نمای پانچ متال بی تاثیر نمی باشد، همچنین می توان با ارائه و سفارش طرح ، طرح مورد نظر خود را تحویل گرفت.

بیشتر بخوانید :  فروشنده نمای پانچ متال در تهران

در ادامه باید گفت اجرای نمای پانچ متال یکی از روش های محبوب در طراحی و ساخت ساختمان ها است. این روش به شما امکان می دهد تا با استفاده از تخریب کمتر و نصب سریع، یک نمای زیبا و مقاوم را برای ساختمان خود ایجاد کنید. فریم سازی با قوطی آهنی نیز یک روش محبوب برای ساخت فریم های ساختمانی است.

این نوع فریم ها با استفاده از قوطی های آهنی ساخته می شوند که به وسیله جوشکاری به هم متصل می شوند. این فریم ها به ساختمان استحکام می بخشند و می توانند وزن ساختمان را تحمل کنند. رنگ آمیزی الکترو استاتیک نیز یک روش پوشش دهی است که با استفاده از برق ساکن، رنگ را بر روی سطح قرار می دهد. این روش باعث می شود رنگ به صورت یکنواخت و مقاوم به سطح متصل شود. با استفاده از این روش، می توانید یک پوشش زیبا و با دوام بر روی نمای پانچ متال خود ایجاد کنید.

عوامل موثر در قیمت تمام شده نمای پانچ متال

نمای پانچ متال نصب شده دکوراتیو

در طراحی نمای دو پوسته باید به این نکته توجه کرد که برای تمام فصول سال مناسب باشد و جریان هوا را کنترل کند، تهویه هوا ، کاهش میزان سر و صدا و پوشش لوله های نامنظم و زشت نمای ساختمان از دیگر خصوصیات خوب بی اهمیتی نسبت به زیاد یا کم بودن قیمت اجرای نمای پانچ متال است.
قیمت اجرای نمای پانچ متال بسته به عواملی همچون کیفیت جنس ورق انتخاب شده، نصب شدن روی دیوار یا شیشه، طرح پانچ متال خریداری شده و نحوه برش ورق پانچ متال و ورق پانچ نما دارد.
قیمت اجرای نمای پانچ متال با نحوه برش ورق متفاوت می شود، برش سی ان سی دارای کیفیت بسیار بالایی است و مناسب ورق های فایبر سمنت می باشد، برش با لیزر کیفیت متوسط تری دارد و مناسب ورق های آهنی است.
دستگاه پرس برش بسیار خوبی برای طرح های تکراری و کم انحنای ورق های آلومینیومی و آهنی می باشد اما دستگاه تیغه ای فقط روی ورقه های از جنس کامپوزیت صرفه اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید :  کارخانجات تولید کننده ورق پانچ متال آهنی

پانچ متال نما طرح دار مثلثی

استفاده از انواع پانچ متال در نمای ساختمان ها، باعث ایجاد ظاهری متفاوت و مدرن شده است. این محصول به صورت ورق های فلزی می باشد که روی آن سوراخ هایی درج شده و تاثیر بسیار بالای روی زیبایی ساختمان ها دارد. استفاده از این ورق های فلزی در نمای ساختمانی بسیاری از ادارات، ساختمان های مسکونی و تجاری مشاهده می شود.

نما پانچ متال نصب شده طوسی با لوگو

رنج قیمت پانچ متال به چه مواردی بستگی دارد؟

رنج قیمت پانچ متال با توجه به مشخصات محصول متغیر است و نمی توان یک قیمت ثابت را برای تمام نمونه ها در نظر گرفت. در ادامه به برخی از مواردی که روی قیمت عرضه این محصول تاثیرگذارند، اشاره خواهیم کرد.

بارگیری پانل پانچ متال آبی رنگ

• رنگ به کار رفته در ورق های پانچ متال: یکی از مهمترین موارد در تعیین قیمت پانچ متال و ورق فلزی نما، نوع و کیفیت رنگی است که در آن استفاده شده است. رنگ‌هایی که در آن استفاده می‌شوند در دو گروه کوره استاتیک و آنادایز قرار دارند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.
• نوع طرح و برش در ورق های پانچ: برای ایجاد طرح های متنوع روی ورق های پانچ متال از دستگاه های مختلفی مثل لیزر، CNC و پانچ استفاده می شود. رنج قیمت ایجاد طرح توسط هر کدام از این دستگاه ها با یکدیگر فرق دارد. نوع طرحی که روی این ورق ها زده می شود نیز می تواند بر قیمت نهایی محصول تاثیرگذار باشد.
• ضخامت به کار رفته در انواع پانچ متال: کاهش میلیمتری ضخامت هنگام ساخت ورق های پانچ متال و ورق نما فلزی می تواند روی قیمت این محصول و قیمت نمای فلزی ساختمان در تولید های بالا تاثیرات قابل توجهی داشته باشد. هنگام خرید باید به ضخامت محصول و قیمتی که بابت خرید آن پرداخت می شود، توجه کرد تا هزینه اضافی محاسبه نشود.

بیشتر بخوانید :  بازسازی نمای ساختمان با ورق پانچ متال
2

  1. آیا می‌توانید یک رنج قیمت تقریبی برای اجرای پانچ متال با توجه به مشخصاتی که دارم، به من بدهید؟ ساختمان ما در تهران خیابان بهشتی است در حال حاضر نمای کامپوزیت و نمای شیشه ای فریم لس قدیمی دارد و ما فقط میخواهیم بخش های نمای کامپوزیت را باز کنیم و به جای آن ورق پانچ فلزی مشبک نما را با طرح مورد نظر نصب بشود .

  2. نمای پانچ متال یک نمای مدرن جذاب و بسیار کارآمد است. من این نما را طراحی کردم و از نتیجه کار بسیار راضی هستم. اجرای نمای پانچ متال بسیار سریع و آسان بود. این نما با کیفیت بالا تولید شده است و قاب اهنی آن بسیار محکم و استحکام دار است. من برای خانه‌ام از این نمای پانچ متال استفاده کردم و نتیجه بسیار زیبا و جذابی بود. نمای پانچ متال باعث شده است که خانه‌ام به شکلی متفاوت و منحصر به فرد دیده شود. این نما به طور کامل نیازهای ساختمان من را برطرف کرده است و من به شدت توصیه می‌کنم از اجرای نمای پانچ متال استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.