نمایندگی فروش پنجره دوجداره آلومینیومی در بازار

پنجره های دوجداره آلومینیومی نسبت به سایر متریال های تولید پنجره دو جداره وزن پایین تر و استحکام بالا تری دارد.

نمایندگی های فروش پنجره دوجداره آلومینیومی در بازار می بایست این پنجره ها را با قیمت مناسب عرضه کنند تا مشتریان بتوانند با بهترین قیمت پنجره‌ های مناسبی تهیه کنند. 

نمایندگی فروش پنجره دوجداره آلومینیومی در بازار

پنجره دوجداره آلومینیومی چه خصوصیات ویژه ای دارد؟

پنجره دوجداره آلومینیومی چه خصوصیات ویژه ای دارد؟

  امروزه در ساخت درب و پنجره از متریال های گوناگونی استفاده می کنند که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد. آلومینیوم از بین همه متریال ها پر کاربرد ترین و بهترین ها در ساخت پروفیل های درب و پنجره هستند.

فروش پنجره دوجداره آلومینیومی نسبت به سایر رقبا بیشتر می باشد زیرا دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • مقاوم در برابر گرما: در برابر حفظ گرمای داخل منزل مقاومت بالایی دارد و همچنین در فصل تابستان در برابر دمای ایجاد شده توسط سیستم های سرمایشی نیز مقاوم می باشد.
  • دوام و مقاومت: از ویژگی های بارز آلومینیوم این است که طول عمر بالایی دارد و دچار تورم ترک و یا ترک برداشتگی در طول زمان نمی شود.
  • صرفه اقتصادی: هم از لحاظ تهیه پنجره به صرفه می باشد و هم از لحاظ اقتصادی در آینده برای جلوگیری از اتلاف انرژی به صرفه می باشد:
  • اکسید پذیری: پنجره دوجداره آلومینیومی در برابر اکسید شدن مقاوم می باشد و تغییر رنگ و شکل نمی  دهد.
  • انعطاف پذیری آلومینیوم: از ویژگی های آلومینیوم مقاومت و انعطاف پذیری آن می باشد به این معنا که هر گونه طرحی را می‌ توان به پنجره آلومینیومی داد. 

از ویژگی های منحصر به فرد پنجره دوجداره آلومینیوم می توان به قابلیت سازگاری با هر نوع دکور و معماری را دانست و این که خاصیت رنگ پذیری دارد می توان رنگ آن را تغییر داد. در صورتی که رنگ واقعی آن بسیار زیبا می باشد.

نازلترین قیمت فروش پنجره دوجداره آلومینیومی

نازلترین قیمت فروش پنجره دوجداره آلومینیومی

 در و پنجره های آلومینیومی بسیار سبک و با ظرافت هستند و قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی به صورت متر مربع محاسبه می شود و قیمت هر متر مربع از این پنجره بستگی به اندازه و طرح پنجره دارد.

محاسبه قیمت پنجره به عوامل مختلفی مربوط می باشد عواملی مانند: وزن استفاده شده، محاسبه هزینه تولید، هزینه رنگ و پوشش های دیگر، قیمت یراق آلات به کار برده شده و هزینه های مونتاژ و حمل و نقل در قیمت نهایی پنجره ها تأثیرگذار می باشد.

برای اینکه پنجره های آلومینیوم را با نازلترین قیمت ممکن تهیه کرد باید به مراکز اصلی تولید پروفیل های آلومینیومی مراجعه کنید تا بتوانید با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

تولیدی ها سعی می کنند با توجه به حجم گسترده تقاضا برای پنجره دوجداره آلومینیوم در سطح گسترده این پنجره ها را تولید کنند تا بتوانند با قیمت بهتری تولیدات خود را عرضه کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما