قیمت روز نمای کامپوزیت تجاری

نمای کامپوزیت تجاری چه نوع طرح و مدل هایی را می تواند شامل شود؟ برای نصب این مدل نما در ساختمان های چند طبقه کدام رنگ یا جنس کامپوزیت ها مناسب تر هستند؟ مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت و نرخ نصب و اجرای آنها کدامند؟ برای کسب اطلاعات به روز در مورد نمای کامپوزیت مدرن با ما همراه شوید.

قیمت روز نمای کامپوزیت تجاری

آشنایی با نمای کامپوزیت تجاری

آشنایی با نمای کامپوزیت تجاری انواع نما پوششی مناسب و حرفه ای برای حفاظت و افزایش طول عمر بدنه اصلی ساختمان در برابر عوامل محیطی است. همچنین افزایش زیباسازی شهر نیز در گرو استفاده از جدیدترین مدل ها نما است. برای این منظور یکی از بهترین انتخاب ها به ویژه برای نمای ساختمان تجاری، کامپوزیت ها هستند.
دوام و استحکام نمای آلومینیوم کامپوزیت در کنار کاهش وزن ساختمان به علت سبک بودن ورق های کامپوزیت از جمله دلایل استفاده از آنها می باشند. امکان تهیه و تولید در انواع مدل های ساده، هندسی و مدرن در رنگبندی های متنوع یگی دیگز از مزایای بکار بردن آنها هستند. همانطور که می دانید این ورق ها از سه لایه تشکیل شده اند که دو لایه رویه آن آلومینیوم و لایه میانی را مواد معدنی یا پلی اتیلنی تشکیل می دهند. بنابراین کامپوزیت به معنی ترکیب یک یا چند مواد اصلی برای تهیه محصولی کاربردی جهت نصب در محیط های مختلف تعریف می شود.
از انواع نما کامپوزیت آلومینیومی که برای ساختمان های تجاری قابلیت اجرا را دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ورق کامپوزیت با پوشش محافظ پلی استر
  • ورق کامپوزیت با روکش محافظ رزینی
  • ورق کامپوزیت با پوشش Nano PDF
بیشتر بخوانید :  تکنولوژی سی ان سی بر روی ورق آلومینیوم کامپوزیت چیست؟

نوع سوم یعنی کامپوزیت های نانو پی دی اف محصولی مدرن و نوین در این صنعت به شمار می آیند که به علت استفاده از تکنولوژی نانو موجب عدم جذب انواع آلودگی ها بر روی روکش و ورق را سبب می شود.

تولید انواع نمای کامپوزیت تجاری

تولید انواع نمای کامپوزیت تجاری برای تولید انواع نمای کامپوزیت تجاری معمولاً از فن آوری های نوین استفاده می کنند. هر چقدر که کیفیت ورق ها بهتر باشد به همان میزان مزیت های کاربردی آنها نیز افزایش می یابد. ورق ها با رنگ های طوسی، خاکستری، سفید و قهوه ای از جمله کامپوزیت های پرطرفدار و ساده هستند که با رنگ های نارنجی، آبی، سبز و قرمز برای ساختمان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.
در بازار هزینه های تولید نمای کامپوزیت نقش مهمی در نرخ و قیمت تمام شده هر متر مربع از این محصولات دارند. خریداران عمده برای تهیه و سفارش جدیدترین مدل ها با تکنولوژی نانو می توانند از طریق نمایندگان پخش و فروش این مرکز اقدام به ثبت سفارش کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما