خرید پنل فلزی نما + استرچ متال نمای ساختمان (مستقیم از کارخانه)

استرچ متال نمای ساختمان یکی از محصولات فوق العاده و با کیفیت تولید داخلی می باشد که توسط مهندسان و صنعتگران داخلی با استفاده از مواد اولیه درجه یک تولید شده است. خرید استرچ متال نمای ساختمان به صورت عمده یک فرصت ویژه و استثنایی برای مشتریان می باشد. این واحد فروش معتبر، محصولات خود را به صورت عمده نیز ارائه کرد.

استرچ متال ها، یک سری ورق های فلزی هستند که تحت تاثیر کشش قرار می گیرند و در سطح آن ها شبکه های سه بعدی لوزی شکل ایجاد می شود. به این ترتیب توری های لوزی شکل با ضخامت و جنس های مختلف را تولید می کنند. در این روش، در سطح ورق فلزی تغییری ایجاد نمی شود و شبکه ها، بدون اضافه کردن بافت و همچنین استفاده از جوشکاری بر روی سطح فلز به وجود می آیند. در نتیجه در مقایسه با محصولات مشابه، توری کششی استحکام و مقاومت بسیار بیش تری دارد. علاوه بر این در هنگام برش و کشش هیچگونه دور ریز و ضایعاتی به وجود نمی آید،  بنابراین مواد اولیه کم تری مصرف خواهد شد. به همین دلیل قیمت تمام شده این محصولات کم تر است و استفاده از آن ها به صرفه تر خواهد بود.

بررسی قیمت انواع پنل فلزی نما

کاربرد نمای ساختمان فلزی به دلیل مزیت های زیادی که دارد در حال گسترش است. استفاده از انواع متریال ها مثل سنگ، بتن، آجر و …دارای هزینه های بالا و دشواری های نصب می باشند. کاربرد نماهای فلزی باعث شده تا بسیاری از درگیری ها و مشکلاتی که در استفاده از سایر مصالح برای نما وجود دارد از بین برود.

بیشتر بخوانید :  فروش ورق فلزی طرح دار cnc دکوراسیون و نما

خرید مستقیم استرچ متال نمای ساختمان

5 ویژگی استرچ متال نمای ساختمان باکیفیت

5 ویژگی استرچ متال نمای ساختمان باکیفیت

از مهمترین ویژگیهای استرچ متال نمای ساختمان ممتاز می توان به تولید این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف برای استفاده در نماهای متفاوت اشاره کرد مدلهای استرچ متال قابل تولید در ضخامت و رنگ های متنوع است و قدرت چشمه های این پنل ها با توجه به کاربرد آنها متغیر می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان تنوع بالای طرح و رنگ پنل های استرچ را ذکر کرد به طوری که هر سلیقه‌ای را جذب خود می‌کند. پنل‌های استرچ متال امروزه به یکی از مدرنترین نماهای مسکونی و تجاری و تفریحی در سراسر دنیا می باشد طراحی این محصول با سایر مدلهای طراحی شده متفاوت است اما در عین سادگی، زیبایی و جذابیت را به ساختمان شما هدیه می کند. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان از ایرانی بودن محصول یاد کرد این محصول توسط مهندسان و صنعتگران داخلی تولید می شود از این رو بیشتر با حال و هوای فرهنگی کشور نیز مرتبط است و باعث اشتغال‌زایی بسیاری از هموطنانمان گردیده، استفاده از این پنل ها در نمای ساختمان به دلیل دارا بودن چشمه های سه بعدی و طراحی خلاقانه، یک زیبایی خاص را به نمای ساختمان شما می بخشد.

کاربرد پنل های فلزی نما

تنوع در طرح انواع پنل فلزی نما باعث شده است تا از آن در نمای بسیاری از ساختمان ها و نمای ساختمان فلزی استفاده شود. هر کدام از مصالحی که برای نمای ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. هنگام استفاده از سنگ در نمای یک ساختمان، استقامت آن اهمیت دارد و بنا باید توانایی وزن سنگ نما را داشته باشد. در مورد سایر مصالح نیز مشکلات و محدودیت هایی وجود دارد. کاربرد ورق های فلزی نما به دلیل تنوع در طرح و نوع فلزی که در ساخت آنها به کار می رود، قابلیت اجرا در انواع ساختمان ها را دارند. متناسب با شرایط و استقامت بناها می توان نمونه هایی با وزن و طرح مناسب استفاده کرد.

بیشتر بخوانید :  خرید استرچ متال درجه یک نما

پنل هایی که در اجرای نمای ساختمان و به خصوص نمای ساختمان فلزی در داخل کشور استفاده می گردد از جمله پنل سی ان سی به خاطر تولید داخل بودن از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است و این خود یک امتیاز نسبت به محصولات مشابه وارداتی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به استفاده از مواد درجه یک در تولید این محصول  اشاره کرد. کارخانجات و شرکت های تولید کننده استرچ متال با استفاده از مواد اولیه مرغوب و با به کار گیری مهندسان و کارشناسان صنعتی توسط دستگاههای تمام اتوماتیک این محصول را تولید می کنند.

عرضه استرچ متال نمای ساختمان در سراسر کشور

عرضه استرچ متال نمای ساختمان در سراسر کشور

عرضه استرچ متال نمای ساختمان در سراسر کشور توسط این واحد فروش معتبر صورت می پذیرد واحد تجاری فعال ارائه انواع مختلف این محصول توانسته است نیاز بسیاری از مشتریان عزیز در حوزه تزئینات و نمای ساختمان برطرف نماید این واحد آماده دریافت سفارشات استرچ متال در انواع مختلف  به صورت عمده نیز می باشد.

رنج قیمت انواع پنل فلزی نما

با توجه به تنوعی که در نوع فلز و طراحی انواع پنل فلزی نما و پنل سی ان سی وجود دارد، قیمت عرضه آنها نیز متغیر است. نوع فلزی که در ساخت نماهای فلزی به کار می رود، تعیین کننده ارزش و قیمت اصلی محصول است. هر کدام از فلزات دارای قیمت و ارزش خاص خود هستند و کاربرد آنها در این نماها نیز روی قیمت نهایی محصولات تاثیرگذار است. نوع طرحی که روی نماهای فلزی کار می شود نیز یکی دیگر از موارد تاثیرگذار روی قیمت است. برخی از طرح ها نیاز به زمان و انرژی بیشتری دارند و برخی دیگر ساده و در مدت زمان کوتاهی آماده می شوند. البته بعد از آماده شدن پانل نمای ساختمان و نمای فلزی، شرایط و نحوه نصب آن در نمای ساختمان ها نیز مهم است و می تواند روی هزینه نهایی تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید :  توزیع ورق نماهای فلزی طرح دار در تهران و شهرستان

همه چیز در مورد خرید ویژه توری های لوزی با کیفیت عالی

ورق های اکسپندد متال در مقایسه با سایر ورق های فلزی دارای مزایای زیادی می باشند. به همین دلیل این ورق های توری کششی در صنایع مختلف به ویژه ساخت و ساز کاربردهای فراوانی دارند. از جمله کاربردهای توری های لوزی در ساختمان ها، می توان به استفاده در سقف های کاذب، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی ساختمان، نرده، پله و … اشاره کرد. ورق های استرچ متال با قیمت های متفاوتی در بازار آهن آلات وجود دارند. این اختلاف قیمت به دلیل نوع جنس و کیفیت و ضخامت این ورق ها می باشد. هرچه ضخامت بیش تر باشد، ماده بیش تری مصرف می شود و در نتیجه قیمت آن نیز بیش تر خواهد بود.

پنل فلزی نما

تنوع در رنج قیمت طرح و نمونه های مختلف پنل فلزی نما یکی از موارد بسیار مهمی است که در کنار سایر مزیت های آن باعث گستردگی کاربرد آن شده است. افراد با بودجه های مختلف می توانند از این نوع نما در ساختمان های خود استفاده کنند.

اگر قصد خرید عمده استرچ متال را دارید، می توانید زمان هایی که کارخانه ها و یا برخی شرکت ها فروش ویژه دارند، به آن ها مراجعه نمایید و تعداد مورد نیاز خود را تهیه کنید. در صورت خرید ویژه توری لوزی شکل، شما می توانید این ورق ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب را تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.